فیلم مستند آموزش فنون کشتی با چوخه در ایام نوروز کلید می‌خورد

آمار مطالب

کل مطالب : 1892
کل نظرات : 72

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 145
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 17925
بازدید سال : 78935
بازدید کلی : 403633
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : یک شنبه 25 اسفند 1392
نظرات

عضو هیات رئیسه انجمن کشتی با چوخه خراسان رضوی اظهار کرد: تصویر برداری فیلم مستند آموزش فنون کشتی با چوخه اصیل همزمان با برگزاری رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در محل برگزاری این مسابقات آغاز می‌شود.
به گزارش ایلنا از مشهد، حسین فیضی گفت: با آغاز رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در شهرستان‌های مختلف استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ساخت فیلم مستند آموزش فنون کشتی با چوخه اصیل خراسان نیز کلید می‌خورد.
وی ادامه با اشاره به حضور تصویر برداران این مستند در روزهای ۱۳ و ۱۴ فرودین ماه در گودهای چوخه شهرستان اسفراین عنوان کرد: با هماهنگی‌های که انجام شده در بیشتر شهرستان‌هایی که رقابت‌های کشتی با چوخه در ایام نوروز برگزار می‌شود دوربین‌های گروه ساخت فیلم مستند آموزش فنون کشتی با چوخه مستقر خواهند شد.
فیضی با بیان اینکه تصویر برداری فیلم مستند آموزش فنون کشتی با چوخه توسط کادری مجرب با استفاده از ۳ تا ۶ دوربین فیلم برداری انجام خواهد شد عنوان کرد: این فیلم برای ارائه به جهان و معرفی این ورزش به کشورهای دیگر به زبان‌های انگلیسی، روسی و عربی نیز دوبله و اصطلاحات حدود ۱۰۰ فن این ورزش با گویش کرمانجی به کار برده خواهد شد.
تهیه کننده فیلم مستند آموزش فنون کشتی با چوخه اصیل خراسان با اشاره به استقبال فراوان از ساخت این فیلم، عنوان کرد: رایزنی‌ها بسیاری برای جذب حامی مالی برای ساخت این فیلم داشته‌ایم اما تاکنون کلیه هزینه‌ها به صورت شخصی انجام شده است.
فیضی با بیان اینکه برگزاری آئین این ورزش سنتی علاوه بر جنبه‌های سرگرمی و تندرستی آن ریشه‌های اعتقادی نیز در فرهنگ مردمان خراسان دارد، عنوان کرد: این ورزش در بهترین روزهای سال و برای ایجاد شور و نشاط و شادمانی در کنار اماکن مقدس هر شهر و دیاری برگزار می‌شده است که امیدواریم بتوانیم به خوبی این ورزش را که با روحیه و اعتقادات مردم اجین شده است به دنیا معرفی کنیم.

منبع:http://www.ilna.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 400
موضوعات مرتبط: نوخندان , خبرها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








********به وبلاگ من خوش آمدید********* خدایا مرا ببخش / مرا فهمی ده تا فرامین وحکمت هایت را درک کنم/ و مرا فرصتی دیگر برای بهتر بودن ده تا دستهاو زبان تو شوم . آمین یا رب العالمین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود